همراه هميشگي


من وخدا


ميدوني وقتي خدا داشت بدرقت ميكرد بهت چي گفت؟؟؟ گفت :جايي كه ميري مردمي داره كه ميشكننت نكنه غصه بخوري من همه جا باهاتم تو تنها نيستي .توي كوله بارت عشق ميذارم كه بگذري قلب ميدم كه جا بدي اشك ميدم كه همراهيت كنه ومرگ ميدم كه بدوني برميگردي پيشم...

 



نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:47---31 فروردين 1390

خدایا تو آنچنانی که من دوست دارم پس مرا آنچنان کن که تو دوست داری !


علي
ساعت10:30---30 فروردين 1390
سلام نسيبه خانوم
ببخشيد كه دير ميام(آخه دعوت كردخ بودين)
راستش خيلي وقت بود جعبه پيام رو نخونده بودم.امروز خوندمو اومدم تو وبلاگتون
خيلي قشنگتر شده
اميدوارم موفق باشي نسيبه خانوم
راستي خوشحال ميشم به منم سر بزني


مریم
ساعت13:00---21 فروردين 1390
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★


n
ساعت22:01---20 فروردين 1390
خیلی قشنگه

در ضمن قالب قشنگی گذاشتی فقط یه اشکالی داره گفتی به من زنگ بزنید (call me) اما شمارتو ندادی؟؟!!!
به كسايي گفتم كه شمارمو دارن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,| 11:40 | نسیبه |